SMS CBA Smart Marketing Strategies for Tourism in the Cross-Border Area /Έξυπνες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό στη Διασυνοριακή Περιοχή Ακρωνύμιο του έργου

Τίτλος – ΕΝ: Smart Marketing Strategies for Tourism in the Cross-Border Area Τίτλος – EL: Έξυπνες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό στη Διασυνοριακή Περιοχή Ακρωνύμιο του έργου: «SMS-CBA» Άξονας Προτεραιότητας: 2 – A Sustainable and Climate adaptable Cross-Border area (EL – Μία βιώσιμη και κλιματικά προσαρμόσιμη διασυνοριακή Περιοχή) Επενδυτική προτεραιότητα: 6c – Conserving, protecting, promoting … Read more

Co-Evolve4BG (Συν-εξέλιξη των παράκτιων δραστηριοτήτων & φυσικών συστημάτων για βιώσιμο τουρισμό & μπλε ανάπτυξη)

Το έργο Co-Evolve4BG στοχεύει στην ανάλυση και προώθηση της συν-εξέλιξης των ανθρώπινων δραστηριοτήτων και των φυσικών οίκοσυστηματων στις τουριστικές παράκτιες περιοχές, επιτρέποντας την αειφόρο ανάπτυξη τουριστικών δραστηριοτήτων βάσει των αρχών της ΟΔΠΖ /ΜΣΠ και της προώθησης της μπλε ανάπτυξης στη Μεσόγειο. Αυτό το έργο του προγράμματος ENI CBC MED εφαρμόζει τις αρχές της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης … Read more

CO-EVOLVE (Προώθηση της συν-εξέλιξης των ανθρώπινων δραστηριοτήτων και των φυσικών συστημάτων για την ανάπτυξη βιώσιμου παράκτιου και θαλάσσιου τουρισμού)

Το έργο στοχεύει στην ανάλυση και εκτίμηση της εξέλιξης των ανθρώπινων δραστηριοτήτων και των οικοσυστημάτων στις τουριστικές παράκτιες περιοχές, επιτρέποντας τη βιώσιμη ανάπτυξη των τουριστικών δραστηριοτήτων που βασίζονται στις αρχές της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Παράκτιας Ζώνης (ΟΔΠΖ). Κεφαλαιοποιώντας μεθοδολογίες, πρότυπα και πρακτικές που αναπτύχθηκαν σε προηγούμενα έργα που συμμετείχε η Περιφέρεια (COASTANCE, FACECOAST και COASTGAP) επιχειρεί … Read more

«JTI-TARGET» Joint Tourism Initiative Targeting Heritage/Κοινή Τουριστική Πρωτοβουλία που στοχεύει στην Πολιτιστική Κληρονομιά (Αμοιβαία τουριστική πρωτοβουλία με στόχο την κοινή πολιτιστική κληρονομιά).

Γενική Περιγραφή: Το αντικείμενο του έργου αφορά στην κοινή προβολή των τουριστικών και πολιτιστικών πόρων των εταίρων, μέσω έξυπνων εφαρμογών και νέων τεχνολογικών μέσων, για την ανάδειξη ενός καινοτόμου τουριστικού προϊόντος, το οποίο λαμβάνει υπόψη τις ήδη υπάρχουσες δράσεις από άλλους φορείς στο γεωγραφικό σύνολο της Περιφέρειας, προς αποφυγή επικαλύψεων. Κυριότερες Δράσεις: • Ψηφιακή δυναμική … Read more

«iGuide» Socially Enriched Mobile Tourist Guide for Unexploited Cultural and National Monuments (Τουριστικός Οδηγός Κινητής Τηλεφωνίας).

Γενική Περιγραφή: Στόχος του έργου είναι η ανάπτυξη ενός συστήματος (iGuide) για την παροχή κοινωνικά εμπλουτισμένων ηλεκτρονικών τουριστικών υπηρεσιών τις οποίες θα μπορεί ο επισκέπτης να χρησιμοποιήσει μέσα από το κινητό του τηλέφωνο.  Το προτεινόμενοo σύστημα θα μπορεί να εξυπηρετήσει ένα πολύ μεγαλύτερο, σε σχέση με τις υπάρχουσες λύσεις, εύρος χώρων και αξιοθέατων. Κύριοι τομείς εφαρμογής … Read more

Developing Senior Tourism in Remote Areas (Ανάπτυξη Τουρισμού για Ηλικιωμένους σε Απομακρυσμένες Περιοχές).

Developing Senior Tourism in Remote Areas (Ανάπτυξη Τουρισμού για Ηλικιωμένους σε Απομακρυσμένες Περιοχές). Γενική Περιγραφή:  Κύριος σκοπός του έργου TOURAGE είναι η ανταλλαγή και αξιοποίηση λύσεων μεταξύ των εταίρων, προκειμένου να βελτιωθούν οι πολιτικές περιφερειακής ανάπτυξης στον τουρισμό για ηλικιωμένους. Τους εμπλεκόμενους φορείς θα απασχολήσουν κυρίως οι προκλήσεις και τα οφέλη, το μέλλον και οι … Read more

Μετάβαση στο περιεχόμενο