Τίτλος – ΕΝ: Smart Marketing Strategies for Tourism in the Cross-Border Area
Τίτλος – EL: Έξυπνες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό στη Διασυνοριακή Περιοχή
Ακρωνύμιο του έργου: «SMS-CBA»
Άξονας Προτεραιότητας: 2 – A Sustainable and Climate adaptable Cross-Border area (EL – Μία βιώσιμη και κλιματικά προσαρμόσιμη διασυνοριακή Περιοχή)
Επενδυτική προτεραιότητα: 6c – Conserving, protecting, promoting and developing natural and cultural heritage (EL – Διατήρηση, προστασία, προώθηση και ανάπτυξη της φυσικής και
πολιτιστικής κληρονομιάς)
Γενικός στόχος του έργου είναι ο συστηματικός σχεδιασμός και η οργάνωση της έξυπνης προώθησης της διασυνοριακής περιοχής ως προορισμού φυσικής κληρονομιάς.
Ο συνολικός προϋπολογισμός της ΠΑΜΘ αφορά σε: 224.297,30 €
Ο συνολικός προϋπολογισμός για το σύνολο των εταίρων αφορά σε: 994.996,70 €
Εταιρικό σχήμα του έργου:
– Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (επικεφαλής εταίρος του έργου)
– Σύνδεσμος Ξενοδόχων Θράκης
– Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου, Παράρτημα Ξάνθης / «ΑΘΗΝΑ» Ερευνητικό Κέντρο
– Περιφερειακή Διοίκηση του Χάσκοβο
– Περιφερειακή Διοίκηση του Κάρτζαλι
– Περιφερειακή Διοίκηση του Σμόλυαν
– Περιφερειακός Τουριστικός Οργανισμός «Ροδόπη»
Σημαντικότερες δράσεις και προσδοκώμενα αποτελέσματα:
-Εντοπισμός και δημιουργία ενός προϊόντος προορισμού, δηλαδή σημεία ενδιαφέροντος ορόσημο
και δρομολόγια με δυνατότητα διεθνούς επωνυμίας.
-Διοργάνωση στοχευμένων εργαστηρίων και συναντήσεων με την επιχειρηματική κοινότητα.
-Δημιουργία ηλεκτρονικών εργαλείων για αγορά υπηρεσιών με δοκιμή τους από νέους εθελοντές.
-Σύγχρονη εκστρατεία μάρκετινγκ, φεστιβάλ, συνέδρια για την προώθηση των εργαλείων